Już 20 października 2017 r. w DoubleTree by Hilton Hotel Wrocław, w samym sercu Wrocławia, zdobędziesz unikatową wiedzę, podniesiesz swoje komeptencje i zmienisz jakość swojej pracy na lepszą!

Plan spotkania dopasowany został tak, aby w maksymalny sposób przyswoić przekazaną wiedzę i wyciągnąć maksimum korzyści. Zagadnienia poruszane w trakcie prelekcji odniosą się do osobistych i zawodowych motywatorów napędzających realizację marzeń, celów, poruszając obszary zmiany, odwagi, odpowiedzialności, perswazji czy władzy. Agenda uwzględnia także czas na rozmowy przy kawie i przekąskach, stwarzając unikatową możliwość nawiązywania nowych relacji i networkingu. Dodatkowo, dla posiadaczy certyfikatów, za udział w konferencji przysługuje 7 PDU.

Zapoznaj się z harmonogramem konferencji!

Konferencja 09:00-17:00
Rejestracja od 08:00
Afterparty tuż po Konferencji w OVO Bar & Restaurant

pmi-psychologia-052
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
08:00
08:30
09:00
09:30
10:00
10:30
11:00
11:30
12:00
12:30
13:00
13:30
14:00
14:30
15:00
15:30
16:00
16:30
17:00
Agenda 20.10.2017
Agenda 20.10.2017
Rejestracja uczestników
08:00 - 09:00
Rejestracja uczestników

Rejestracja uczestników Konferencji odbywać się będzie w wyznaczonych stanowiskach. W trakcie rejestracji wydawane będą imienne identyfikatory oraz welcomepacki.

Otwarcie Konferencji - PMI Wrocław
09:00 - 09:30

09:30 - 10:30

Grand Openning Speech - Joanna Heidtman &Piotr Piasecki
09:30 - 10:30
SENSOTWÓRCZOŚĆ

Jak nowe paradygmaty wpływają na efektywność zespołów? Jak tworzyć różnorodne zespoły? Jak dopasować styl przywództwa? Jak sensownie organizować zespoły i ich pracę? W pierwszej części prelekcji przeanalizujemy największe dylematy firm i liderów związane ze zmianą paradygmatów działania organizacji. Przyjrzymy się temu jakie cechy ma nowy świat firm, w których dominują pracownicy wiedzy. Co się zmieniło w obszarze ich zaangażowania i motywacji? Jakiego modelu pracy oczekuje “nowy człowiek”? Jaki styl przywództwa i jaka rola lidera się sprawdza?. Przedstawimy syntezę kluczowych czynników zmieniających postrzeganie nowoczesnych zespołów. Postaramy się wyjaśnić dlaczego dawna wiedza o zespołach może się nie sprawdzać i czego wymaga nowoczesny zespół aby mógł działać efektywnie. W drugiej części prelekcji uczestnicy będą mogli wypełnić prosty kwestionariusz diagnostyczny a następnie skonfrontować jego wyniki z tezami i rekomendacjami zaprezentowanymi w książce sensotwórczość. Liczymy na to, że prelekcja będzie okazją do podważenia status quo i inspiracji do podjęcia sensownych działań w firmie, zespole i we własnym stylu pracy.

Przerwa networkingowa
10:30 - 11:00

W trakcie przerwy uczestnicy będą mieli czas i okazazję na wypicie kawy i nawiązanie nowych relacji.

PM Keynote Speech - Michał Rączka
11:00 - 11:45
Niedokończony biznes, niedokończone projekty

Żyjemy w czasach ciągłych i przyspieszających zmian. Praktycznie wszystkie firmy inwestują w przewagę konkurencyjną opartą na technologii i nowoczesnych branżach. Te firmy kroczą w nieznane i jeszcze szybciej potrzebują dostosowywać się do zmian. Zaczęty dziś projekt może nigdy nie dojść do końca, bo wszystko dookoła się zmieni. To może nie powinniśmy kończyć projektów? Może kończenie projektów przestało mieć sens w aktualnych czasach? Czy wtedy to dalej będą projekty? Trzeba się zmierzyć tymi pytaniami i znaleźć rozwiązania dla naszych organizacji.

Keynote Speaker - Prof. Andrzej Blikle
11:45 - 12:30
Turkusowa firma XXI wieku

Firma, a także organizacja non-profit, kojarzy nam się zwykle ze zbudowaną na wzór armii strukturą hierarchiczną, gdzie dokładnie wiadomo, kto komu wydaje polecenia, a następnie kontroluje ich wykonanie. Ten system miał jakiś sens, gdy w fabrykach zatrudniano niepiśmiennych wyrobników, jednak dziś powoduje marnotrawstwo ludzkiej kreatywności. Frederic Laloux w swojej książce „Pracować inaczej” dokonuje syntezy nowego modelu pracy, którego narodziny sięgają połowy XX w. Opisywany przez niego model, który on sam nazywa „turkusowym”, charakteryzuje się wysoką skutecznością zawdzięczaną odrzuceniu większości zdawałoby się niepodważalnych zasad korporacyjnego ładu takich jak „polecenie i kontrola”, kary i nagrody (kij i marchewka), współzawodnictwo, czy też zarządzanie przez cele (MBO). W to miejsce buduje się etos pracy oparty na zaufaniu, odpowiedzialności i partnerstwie. Zaufanie w połączeniu z odpowiedzialnością powoduje, że decyzje podejmują ci, którzy je będą realizowali, a nie ich nadzorcy. Nie jest potrzebna kontrola, więc znikają hierarchie kierowników, rodzi się partnerstwo i współpraca. Poczucie odpowiedzialności buduje zrozumienie, że etyka jest wiedzą praktyczną. Zmieniają się też cele, jakie stawiają sobie organizacje nowej generacji. Już nie maksymalizacja zysku, ale skuteczne tworzenie pożytków dla społeczeństwa i planety. Zysk przestaje być celem, a staje się środkiem do niego. Jest ważny jedynie na tyle, na ile służy tworzeniu lepszego świata. Zbyt piękne, aby było możliwe? A jednak turkusowe organizacje, zarówno gospodarcze, jak i nienastawione na zysk, są coraz liczniejsze i radzą sobie znacznie lepiej niż tradycyjne. W Polsce również. Więcej na temat turkusowych organizacji można przeczytać na mojej witrynie: http://www.moznainaczej.com.pl/artykuly-wlasne/turkusowa-firma-xxi-w Z tej witryny można też pobrać gratis moją książkę w wersji pdf: „Doktryna jakości. Wydanie II turkusowe”.

Networkingowy Lunch
12:30 - 13:45
Lunch

Iwona Wierzbicka
13:45 - 14:30
jak sposób odżywiania wpływa na to jak funkcjonuje głowa i dlaczego czasami nie potrafimy podejmować racjonalnych decyzji, a nasz mózg pracuje jakby był przykryty mgłą.

Przerwa kawowa

Closing Speech - Paweł Tkaczyk
14:45 - 15:45
O zdradach małżeńskich na konferencjach, czyli jak nie mówić o liczbach

W polityce wyróżniają się nie ci, którzy robią najlepszą robotę, ale ci, którzy umieją świetnie sprzedawać swój pomysł. W zarządzaniu projektami jest tak samo – nie tylko liczby, lecz także sposób ich „sprzedawania” uczyni z Ciebie gwiazdę. Problem w tym, że liczby są nudne. Dla większości. Jak zatem o nich mówić, by porywać tłumy?

Przerwa kawowa

Panel dyskusyjny - Aleksandra Szczepaniak
16:00 - 17:00
Panel Dyskusyjny

SOON BE ADDED

Afterparty & Networking od 17 do ostatniego gościa!

Specjalnie dla uczestników konferencji, ale także dla prelegentów i wolontariuszy PMI PC przygotowujemy miejsce do celebrowania projektu i wymiany wizytówek w części nieoficjalnej konferencji! Zapraszamy 🙂